luty 25, 2022

Seminarium KUL: „Wychowanie w szkole – klasie szkolnej – perspektywa personalistyczna”

Katedra Dydaktyki, Edukacji Szkolnej i Pedeutologii w Instytucie Pedagogiki KUL organizuje w II semestrze 2022 roku cykliczne seminarium wymiany doświadczeń pedagogicznych. Tytuł planowanego seminarium: „Wychowanie w szkole – klasie szkolnej – perspektywa personalistyczna”. Adresatami seminarium będą dyrektorzy szkół, wychowawcy las i nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.

W bieżącym roku szkolnym przewidywane są trzy spotkania: w marcu, kwietniu i maju 2022 r. Zajęcia będą odbywać się raz w miesiącu, w piatki w godz. 13.00 – 17.00, w formie zdalnej na platformie Teams.

Na strukturę seminarium będą się składać 2 godz. wykładu z zakresu wychowania personalistycznego oraz 3 godz. Zajęć konwersatoryjnych w trzech grupach: dyrektorzy szkół, wychowawcy klas i nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej.

Każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie o udziale w seminarium. Organizatorzy przewidują tez publikację opracowanych materiałów pomocniczych/metodycznych dla nauczycieli.

Termin nadsyłania zgłoszeń:4.03.2022 r.

Zgłoszenie należy przesłać na adres mailowy: seminarium22@kul.pl

Karta zgłoszenia. Plik do pobrania (14 KB)