kwiecień 23, 2018

Kampania społeczna „Bądź kumplem, nie dokuczaj”

W połowie kwietnia rozpoczęła się czwarta edycja kampanii promującej koleżeńskie zachowania pod nazwą „Bądź kumplem, nie dokuczaj”. Ambasadorami akcji są piłkarze reprezentacji Polski Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak.

Oficjalna strona akcji zorganizowanej przez Cartoon Network została zaktualizowana o nowe materiały. Oprócz przydatnych porad i wskazówek dla dzieci i rodziców na temat radzenia sobie z dokuczaniem w szkole i w Internecie, znalazł się tam również pakiet materiałów dla nauczycieli (scenariusze lekcji oraz przewodnik metodologiczny) przygotowany przez ekspertów z Centrum Edukacji Obywatelskiej.

W ramach kampanii organizatorzy zapraszają również klasy I-VI szkół podstawowych do udziału w konkursie „Wymarzony Dzień Kumpla”.

Do wygrania są vouchery na zakup wyposażenia szkolnego oraz tablety, a zadaniem konkursowym jest przygotowanie przez klasę pod opieką wychowawcy kreatywnego pomysłu na obchody „Dnia Kumpla”. Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 13 maja.

Szczegółowe informacje i regulamin konkursu dostępne są na stronie kampanii:

LINK

Kampanię objęli patronatem m.in. Ministerstwo Cyfryzacji oraz Rzecznik Praw Dziecka.